Blandat

Hejsan!♥️nu var det vääääldigt länge sen jag uppdaterade och jag vet att jag skriver såna här inlägg jämt men jag hinner inte med. Men jag ska verkligen försöka blogga när jag har tid och orkar. 

I tisdags så var det ju julafton och jag fick lite julklappar endå (julklappsvideo finns på youtube), sen två dagar efter så var jag på mellandagsrea och köpte tre grejer (och de grejerna ser ni i slutet på julklappsvideon).

Sen har det inte hänt så mycke mer. 

Det här hade jag på mig på julafton:
Tröja- Gina Tricot 
Tights- H&M
Jag brukar aldrig ha jeans på julafton för jag är ändå vara med familjen och släkten.

Har ni snö hemma hos er? 
För hos mig har det snöat en gång och stannat i en vecka ungefär och så snöade det lite igår men de smälte ju direkt:(
JAG VILL JU HA SNÖ SÅ ATT JAG KAN ÅKA SKIDOR!!!

Det kommer även en video på mina december favoriter (när det väl funkar..)

Aja ni får ha det så bra tills nästa gång så hörs vi.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<