Längesen...

 
 
 
 
Hejsan! Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Jag har varit i London och haft ganska mycket med skolan och fritid. Min egna dator är trasig och har vart det väldigt länge, vill säga mer än ett halvår. Men jag har inte tagit min tid och fixat det men jag kanske, bara kanske ska få en ny men i fall inte så ska jag åka och fixa det. Så det är därför jag inte har bloggat så mycket och kanske inte kommer göra på ett tag.
I London hade jag det jätte bra men jag tröttnade lite mot slutet. Jag köpte inte så jätte mycket därför tänkte jag inte göra någon haul. Men om ni verkligen vill se en hau så kan ni kolla på videofyme: my bjerkman.
Men i alla fall nu tänkte jag i alla fall visa lite bilder ifrån därifrån:)
 
 
 
 Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<