Dagen.

 
 
Hejsan! idag har jag som ni kanske har jag vart i skolan som vanligt.(ni såg ju mitt inlägg tidigare idag).
Efter skolan så var jag med Elin och vi gjorde verkligen ingenting. Vi höll bara på med mobilderna och inte prata med varan typ, haha. Sen när jag kom hem från henne så åt jag mat och satt mig vid datorn. Jag har typ kollat på alla tre avsnitt av tonårsbossen, och då fattar man ju egentligen hur mycket pengar man gör av med under en månad :)
Det här är en bild från förrgår då vi knäppte lite foton och det är även vad jag hade på mig igår.
Tröjan är ifrån Gina Tricot.(Elins)
Koftan är ifrån New Yorker. (Elins)
Byxorna är ifrån Dr.Denim,.
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sova.
Puss & Kram

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<