Blandat

Kan ni fatta!? Det är inte ens en månad kvar till julafton. Liksom, det var ju nyss sommar? Tänk er julklappar, julmat, julmust, snö, tomten osv. Allt är bara så mysigt med julen. Jag längtar som bara den men jag har ett problem. Jag har ingen arning om vad jag önskar mig i julklapp... Jag har typ allt jag vill ha men man kan ju alltid önska sig pengar. Men jag önskar mig en grej. Det är en ipad air. Den verkar så bra och jag vill bara ha den.
Sen har jag ett till problem. En av mina bästa kompisar, Evve åker utomlans. så jag kommer inte träffa henne på 3 veckor:( Och när jag var i London så var jag borta i 1 vecka och då saknade jag henne så sjukt mycket (jag saknade såklart mina andra kompisar också, men i alla fall) jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan henne i 3 veckor, fattar ni, 3 VECKOR!!!!!!
Men ni får ha det så bra!
(ipad air)
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<