Justin Bieber

Vad tycker ni om Justin Biebers nya låtar?  Heartbreaker & ALL THAT MATTERS. (Tryck på låtens namn för att komma till låten).
Själv tycker jag att de är rätt så bra. Inte de bästa han gjort och inte de sämsta. Han kommer ju släppa någrta nya låtar nu de närmsta måndagarna så vi får hoppas att de är bra. Jag är inte nått ``fan`` av han men jag tycker han är bra och han är ju sjukt snygg. I april var jag på hans konser och det var såååå sjukt roligt.
 
 
Bilden är inte alls bra men jag skakade så mycket så det var inte så lätt att ta en bild då.
Vi satt inte så nära scenen som det ser ut för jag zoomade bilden.
Men kommentera vad ni tycker om hans nya låtar, skulle vara super roligt.
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<